Coș

Ajutor pentru clienți

Echipa noastră este întotdeauna aici pentru a vă ajuta.

S-au răspuns la întrebările frecvente privind achizițiile

Comenzi și expedierea

Puteți comanda de oriunde din Lume, Termenul de a plasa o comandă de Surpriză la Domiciliu, este de minim 2 zile

Accesezi secțiunea din site, numită Contul meu, acolo îți vei introduce adresa de e-mail și iți setezi o parolă puternică.

Adresa de Livrare a Surprizei la Domiciliu se poate actualiza pntr-un email la salut@agentiadesurprize.ro

Starea comnezilor se poate urmări din Sectiunea Contul meu, Comenzile mele, totodată , veți primi prin email statusul comenzii și fiecare etapă următoare.

În general, vom păstra datele dvs. personale timp de șase ani după încheierea relației noastre.

Desigur, Articolele tale vor fi intr-o singură comandă, și livrate că tre Destinatar împreună cu Mesajul și Melodia aleasă.

Dacă trebuie să schimbați un articol

Retururi și Schimburi

In cazul produselor personalizate, datorita complexitatii elementelor decorative, comanda se poate anula inainte de livrare, cu un timp minim egal cu timpul de productie. (Exemplu: Pentru un tort cu timpul de productie de 72 de ore se poate anula comanda, cu un timp minim de 3 zile inainte de livrare). In cazul in care anulati comanda dupa intrarea in productie, ne rezervam dreptul de a retine avansul perceput la momentul plasarii comenzii.

Torturile personalizate nu pot fi identice, deoarece sunt realizate manual si pot avea mici modificari datorita cantitatilor (in poze pot fi torturi mai mici sau mai mari decat cantitatea dorita de tine).

In cazul in care ai comandat un produs de pe agentiadesurprize.ro iar tortul a depasit cantitatea ceruta, nu vor fi adaugate costuri valorii stabilite initial.

Daca ne vei solicita un alt model decat cele prezentate pe atunci este nevoie sa accepti o marja de +/- 500 de grame, care se va reflecta in suma finala pe care o ai de achitat. Fiind un proiect diferit, putem doar aproxima cantitatea minima necesara realizarii lui.

Vom fi raspunzatori pentru orice defecte ale produsului, daca din orice motiv produsul nu este primit in stare perfecta sau nu corespunde conform comenzii dvs.

 Suportul este oferit prin email, Telefonic, sau WhatsApp din pagina de Contact

 Te rugăm să ne trimți Adresa actualizată, cât mai repede posibil, pe email sau WhatsApp

 Puteți Anula sau modifica comanda transmisă, cu doar 4 zile ânainte de Livrare.

Desigur, lucrăm zilnic la Refacerea Stocurilor, vei fi anuntat cân Articolul va reveni in stoc.

You were not leaving your cart just like that, right?

Nu ți-ai lăsat Comanda așa, nu?

Pentru a salva coșul de cumpărături pentru mai târziu, introdu mai jos detaliile tale. Și, cine știe, poate chiar îți vom trimite un cod pentru reduceri atrăgătoare :)